Monday 20 January 2014

Έλα, βρε Χαραλάμπη ........



Σπάμμαααα! Η κκελλέ σου εν μες τη βούρκα, με τη συκγατάθεσην της μάνας σου!

Επ'ευκαιρίας, εθυμήθηκα τζιαι γω τον Ττόμας στο νηπιαγωγείο, που έθελε να με παντρευτεί τζιαι επέμενεν τζιαι εδωροδοκούσεν με, με κουφεττούες που τες έφερεν που την Αυστραλία τζιαι λαψάνες με ζωίφια πάνω. Ο Ττόμας ήταν ένα μωρό στην ηλικία μου, αλλά επερνούσα τον θκυό κκελλάες. Κάθε μέρα ελάλεν μου ήταν να με παντρευτεί με δωροδοκίες. Το ξερόν το "όι" μου εν έπιανε τόπο, κάθε μέρα τα ίδια, αλλά έτρωα την κουφεττούαν μου! Μια μέραν, επήρεν το απόφαση, έστησεν με στη γωνιά της τάξης, έφερέν μου δακτυλίδι που τζιείνα που εβρίσκαμεν μέσα σε κάτι αυκά πλαστικά  τζιαι τες κλασσικές λαψάνες. Έφερεν τζιαι κουμπάρο - κουμέραν εν έθελεν - τζιαι με το ζόρι να με παντρευτεί. Έπιασα τζιαι γω τζιαι εκούντησά τον, έσυρά του τζιαι τες λαψάνες του πάνω στην κκελλέν του τζιαι εβούρησα στη δασκάλα τζιαι εκατάγγειλά τον. Η δασκάλα με έβαλε τιμωρία, γιατί πρώτον εκούντησά τον τζιαι έππεσεν χαμέ τζιαι δεύτερον επλήγωσά τα συναισθήματά του, είπεν. Που τζιείνην την ημέραν εν μου ξαναμίλησεν, έπνασα τζιαι γω, έπνασεν τζιαι τζιείνος. Στο Λύκειο που εξανανταμώσαμεν: με μιλιά με βλέμμα, πάντα εθώρεν χαμέ στο συναπάντημα. Μετά εψήλωσεν...... λλίον, τζιαι είσιεν τα τζιαι με άλλην.

Ττόμας, όπου τζιαι να 'σαι, συγνώμη που εν έθελα να σε παντρευτώ στο νηπιαγωγείο, τουλάχιστον εν επαούριζα έτσι...........

Αφιερωμένο στον Ττόμας!

7 comments:

αμαδρυαδα καρυα said...

Εν μπορώ κλαίω που το γέλιο!!!:))) αν τζιαι έσπασεν μου την ο μιτσής με την μουγγάρα του. Επιμονή όμως η μιτσιά, ντα που να τον κάμεις μάνα μου έτσι κλαμένον,εν κάμνει εν πολλα πρηχτοκλαμένο, μακριά. υ.γ τζιαι εσού κόρη άκαρδη επλήγωσες το Ττομούι, λαου λάου ήταν να το καταλάβει, ελάωσες τον μιτσην

άσπρο και παχύ said...

Μα να σου φέρνει τζαι λαψάνες τζαι εσύ, ατού!!!

Aμαδρυάδα Καρύα said...

Ακόμα να δεις τα σχόλια μας ή εχάθηκε τον δικό μου κάπου στο υπερπέραν :)

Triolouin said...

Τωρά εμπήκα κόρες! Εκπαιδεύκουντες που μιτσιές! Καλά έκαμα του Τhomas. Ας έφερνε κανένα τριαντάφυλλο, ασεν τζιαι μαργαρίτες. Λαψάνες;;;;;

Ουφ! said...

κιουρία η μιτσιά!

kaisi said...

αααχαχαχαχα τζιλιουμε χαμέ

Triolouin said...

Κιουρία δικτατορία και πάσης θυσίας παντρειά!