Thursday 2 June 2011

Queen of the damned

Γειά σας, γρόνους τζιαι ζαμάνια να μπώ να γράψω τζιαι να σας ανταμώσω. Ελπίζω να είστε ούλλοι σας ως τον ένα καλά τζιαι να επεράσετε πολλά καλά τα Πάσκατα, τζιαι να εμπήκετε στο κλίμα του καλοτζαιρκού, όπως λέμε στο κλίμα του καρναβαλιού.

Αγαπητέ μου ημερολόγιε τζιαι blog-friends, yeah!

Εν οι πιο σουρεαλιστικές μέρες της ζωής μου! Τζιαι αλήθκεια, εν ήπια τίποτε, κάθε άλλο, κάμνω υγιηνή διατροφή τζιαι αυστηρή γιατί έχω "event" λαλούμεν. Τωρά που εμπήκε το καλοτζαιρούιν εν μπορώ να συγκεντρωθώ, να κάμω βασικά πράματα. Εκρούσαν τα εγκεφαλικά μου κύτταρα. Τζιαι συνεχίζω να ζώ τα πιο σουρεάλ πράματα τζιαι η πυρά εν βοηθά.....

Ο κόσμος επέλλανεν τέλεια τζιαι όι με την έννοια όπως επέλλανα εγώ που τζιαιρόν, αλλά με κατζίαν, μίσος τζιαι ζήλεια. Κάποια πράματα λυπούν με, μετά εξοργίζουν με γιατί αδικούν με, μετά απλά κάμνουν με να γελώ. Για τζείνα που καταντούν γελοία, γελώ τζιαι 'γω μαζί τους. Έτσι για να καταλάβετε, πρόσφατα έμαθα πως εν είμαι καλλιτέχνης, πως εν κάμνω καλά τη δουλειά μου, πως εν κάμνω καν καλό σεξ, αλλά κάμνω όργια τζιαι πίνω ναρκωτικά. Γαμώ το α! Εγώ πού ήμουν τζιαι έχασα τα θκυό τελευταία;

Μετά που τούτο, άλλοι καλοσυνάτοι συνάδερφοι τζιαι επαγγελματίες, εν εζηλέψαν τίποτε την δουλειά που ανοίξαμεν τζιαι εκαταγγείλαν μας για έλεχγο. Φίλοι αυτοεργοδοτούμενοι: Φροντίστε για ούλλα, γιατί ο κόσμος εν πολλά κακός, σαντανωμένος τζιαι σατανεμένος. Αλλά, έτσι ικανοποιήθηκα πολλά ρε μαμάκες που μας εκαταγγείλετε, που είμαστε τόσο καλοί στη δουλεία μας, ασχολείστε μαζί μας τζιαι γυρεύκετε έτσι τρόπους να μας κάμετε κακό. Έτο, έφαν σας η αζούλα τζιαι τωρά έμεινεν σας η πούζα. Τζιαι ρε κουμπάρε, άμαν μια δουλειά εν λειτούργημα τζιαι φτύνεις αίμα, απλά να εν καλά ο κόσμος που βοηθάς τζιαι στήνουν σου έτσι πράμα συνάδερφοι, χτιτζιάζεις πολλά! Αλλά ακόμα μια φορά, εφάνηκεν το επίπεδο τζιαι η αξία μας. Να πελλάνετε που εν θα γίνετε ποττέ όπως εμάς τζιαι πως όπως μας εκαρφώσετε εσείς, εκαρφώσαν σας οι ίδιοι τζιαι εμάθαμεν τζιαι ποιοί είστε!Τα Kleenex τωρά στο Carefour εφτηνήσαν, όπως τζιαι οι μότες!

Μετά που θκυό χρόνια που κάμνω..... blogging, ανακάλυψα πως κατά λάθος ο αρφός μου έμπαινεν στο λοαρκασμό μου τζιαι έκαμνεν invite να συνηγράφουμεν με διάφορους, όπως κάτι δρακούνια τζιαι ξενυκτάδικα. Τζιαι εν είχα ιδέα! Ούτε ο ίδιος ο βλάκας. Τζιαι φυσικά εν εδεκτήκαν τα πλάσματα, αλλά εν τζιαι γίνεται να μεν ρεζιλευτώ τριολίσιμα δημόσια, γίνεται; Εν ηξέρω πώς κάν γίνεται τούτο. Δαμέ θέλω να αναβαθμίσω την σελίδα μου τζιαι εν ηξέρω πώς γίνεται. Καλό ε; Τζιαι που με εκαλέσαν κάποιοι να γράφω στο blog τους, εσκέφτηκα άμπα τζιαι εν κατά λάθος όπως έπαθα εγώ. Εν έχω λόγια να τους ευχαριστήσω, αλλά ούτε τζιαι λόγια για να συνεισφέρω. Καλλύττερον τούτο;

Έχοντας τούτα που εγίναν στο νού μου, η μέρα τζυλά, το πυρώδες αερούδιν φυσά τζιαι εν πολλά ωραία εποχή, χαχανίζω με τα κρύα ανέκδοτα της ημέρας μου, τταππώνω τζιαι τα ράδια στο αυτοκίνητο τζιαι φαντάζομαι διακοπές, παραλίες τζιαι μοχίτα. Κοντεύκω 100 μέτρα που το σπίτι μου τζιαι κτυπά το τηλέφωνο για δουλειά. Απαντώ ανάλαφρα, όμορφα τζιαι ωράια, τζιαι ΠΠΑΑΑΑ, ένας ninja πετάσσεται που τους θάμνους που κάτω που ένα δέντρο, το δέντρο της γειτονιάς  μου τζιαι σταματά με! Ού γαμώ το, έναιν ninja, αλλά ζεττάς! Εν γίνεται έτσι πράμα! Καλά, που ήταν τόσην ώρα; ΤΖΙΑΙ ΤΙ ΓΥΡΕΥΚΕΙ ΣΤΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΟΥ; Τζιαι ανοίω το παράθυρο αφού κλείω το κινητό, τζιαι αρκέφκω τα ναζούθκια τζιαι τα χαμόγελα, άνετη τζιαι ωραία, χαμηλώνω το ράδιο τζιαι πιάνουμεν κουβέντα να τον πείσω να μεν με γράψει ή έστω να τον πείσω να με συλλάβει να τελειώνουμε, γιατί εν αντέχω άλλα έξοδα! Έχουμεν τζιαι γάμους τούντο καλοτζαίριν, που ούλλοι μου οι φίλοι τζιαι ούλλοι μου οι συγγενείς αποφασίσαν να παντρευτούν ούλλοι τον ίδιο τζιαιρόν τζιαι εννα ντυθώ Super Man να βρίσκομαι ταύτοχρονα παντού όπως τον Clark! Τζιαι όπως μιλώ του κυρίου οργάνου, γλυκά τζιαι χαριτωμένα τζιαι πάω να την γλυππάρω θεαματικά, ΠΠΑΑΑΑ, δυναμώνει που το πούποτε το κολωράδιο μου, κάμνει μου το κάποτε τζιαι κουφανίσκει με, τζιαι παίζει που το CD player : ' Welcome to  Tijuana ' .....tequila, sex-o, marijuana!!!!!!!!!!!!!!! Γιατί εν έπαιξε ας πούμε το 'Jammin' ή το 'Could you be loved' να του κάμω τζιαι αφιέρωσην; Εν έshιει έτσι πράμα! Εν σας κάμνω πλάκα, μάλλον εμένα κάμνει μου πλάκα ο Θεός, αρέσκουν του οι αντιδράσεις μου! Τζιαι ξεκινά άλλος έλεγχος τζιαμέ, παντού όμως! Αλήθκεια κύριε όργανο, εν φήμες, το όργανό μου μέσα! Εγλύππαρά την κατα κάποιον τρόπο για το κινητό, ναν καλά ο άθρωπος, αλλά επήρεν μου μιαν ώρα να πάω σπίτι, που δαμέ ως τζιαμέ τζιαι ο έλεχγος τζιαι ο τρόπος που μου εμίλαν ήταν σαμπούς τζιαι ήμουν πρεζόνι, λυμένη, άχρηστη τζιαι είσαι τζιαι η ΤΑΔΕ- λαλεί μου τζιαι ακούεις  έτσι τραούθκια!

Πιάνω την τάδε μου, τζιαι πάω σπίτι να πιώ ένα φραπέ πριν να πάω δουλειά, να ηρεμήσω, να χαλαρώσω τζιαι να ανασυγκροτηθώ, γιατί μεν με θωρείτε έτσι χαλαρή, κατα πολύ μικρό βάθος είμαι τριολικά ευαίσθητη τζιαι μέσα μου αναλύουνται τα πάντα τζιαι προβληματίζομαι για την κάθε μου πράξη. Αν άκουα Βανδήες ας πούμε τζιαι τιριτάκτα ήταν να μουν σε πιο πλεονεκτική θέση, αν ήμουν πιο ά-γνωστη εν θα με εκοτσομπολεύκαν τόσο τζιαι να με παρουσιάζουν πρεζόνι- όργιο-οργιακά σέξυ ή controversially artistιc ανέραστη ή ποιo που τούτα ούλλα anyway, ας αποφασίσουν τελος πάντων (!) - αν ήμουν χάλια στη δουλειά μου τζιαι έβλεπα μόνο τες λίρες στα μμάθκια του κόσμου ήταν να μεν ασχολείται κανένας ανταγωνιστής μαζί μου, αν ήμουν έτσι, αν ήμουν γιουβέτσι, αν ήμουν τζιαι σούβλα, αν ήμουν αλλιώς, εν θα ήμουν τζιείνη που είμαι! Τζιαι ανεβαίνει το ηθικό μου για να ππέσει που έν έshιει nescafe να κάμω φραπέ, έτσι για να παραμείνω πιστή στα είδη υγιεινής μου: άνοιξα τζιαι την τηλεόραση σε ώραν αιχμής τζιαι ήταν η Άντζελα Δημητρίου. Τζιαι άτε να ακούσεις τιριτάκτα νηφάλια! Εν γίνεται λαλώ σας!

Να δείτε τωρά που εννα νομίζουν πως η photo που έβαλα είμαι εγώ! Tζιαι όι μόνο εννα  επιβεβαιώσω τες φανταστικές τους φαντασιώσεις πως είμαι τέρας που πίνει αίμα για mouthwash τζιαι σκοτώνει κόσμο έτσι για την πλάκα, πάνω που ούλλα θα είμαι το Τριολούιν η τιτσιροβύζα του Cyprus Blogging!

7 comments:

Defiance said...

E, sorry, αλλά rofl ρε φίλε. Εν έσιει έτσι πράμα. Έφυρες με. Πάλε καλά που ήταν Manu Chao. Με την τύχη σου εμπορούσε να ήταν το Fuck the Police των NWA.
Εν το έξερα πάντως πως είσαι η ΤΑΔΕ. Μα είδες που έχουμεν τζαι διασημότητες στην κυπριακή μπλογκόσφαιρα :P
Κουτσομπόλιες αθκιασερούς έννα βρίσκεις πάντα να σε κακολογούν. Τζαι παρθενόπη να είσουν ήταν να άκουες πάλε. Άλλα πράματα βέβαια, αλλά πάλε κατζίες.
Υπομονή με τες δουλειές σου τζαι γράφε τους κουτσομπόλιες. Να μεν σε κόφτει ακόμα τζαι που τζείνους που τους διούν σημασία τζαι πιστεύκουν τους. Εν αξίζει. Τζείνοι που ξέρουν ποια είσαι ξέρουν σε, ότι τζαι αν ακούσουν.

Triolouin said...

Εν έσιει έτσι πράμα λαλώ σου! The queen of Κakogoushkia!Αν άκουα το Fuck the Police, ήταν να με κάτσει μέσα τζιαι να μου φέρνεις διαιτιτικά μπισκοττούθκια στη φυλακή! Για τα άλλα που λαλείς, ευχαριστώ σε πάρα πολλά, να σαι πάντα καλά. Λαλούν μου τα τζιάλλοι, αλλά όσο τζιαι να πείς πιάννει σε λλίο τζιαι μαραζώνεις,αλλά μετά γελάς!!!!!!!!!!!

EaglEye said...

e oi re trioulouin..esinevikan sou touta oulla?? efan se to mmati tou kosmou....egw pantws pistefkw oti to traoudin pou prepe na paiksei itan tzino tou terzi.....dwwwseee mou mian efkairiaaa akomaaaa...tipota de sou zitw parapanwwww...dwse mou giati sto lew tha pethanwwww..
pe mou twra an tha to kamnen i karthkia tou na kopsei laporto i na dierevna ta aitia tou fonou kai na tan o telefteos pou den to thima!!!
gmt thwrw pollin tileorasi teleftea...

Triolouin said...

Αετίσιο μάτι μου: Εν είσιεν έτσι chance να ανεκτώ έτσι τραούδιν πάνω που 5 δευτερόλεπτα,γιαυτό τζιαι εν ήταν πάνω στο CD. Αλλά εσύ που έσιεις το μμάτι του αετού γιατί εν με προειδοποίησες για τον ninja να τα βαώσω τέλεια τζιαι να μεν πιάσω το κινητό που εκτύπησεν;

Hopeless Romantic said...

Αγαπητό Τριολούι,
Έσιει κανέναν εξάμηνο που σε ανακάλυψα.
Εν η χαρά μου να σε θκιαβάζω!
Αρέσκει μου που ό,τι εσιεις να πεις, λαλείς το χύμα!
Ακόμα βέβαια προσπαθώ να καταλάβω τι δουλειά κάμνεις γιατί που τη μια μιλάς για καλλιτεχνικά πράματα τζιαι που την άλλη θκιαβάζω κάτι παλιά ποστ με ψυχολογίες τζιαι κοπελλούθκια!!!
Ένιγουεϊ, ό,τι τζιαι αν κάμνεις στη ζωή σου σημασία έσιει να το αγαπάς. Τζιαι άμαν το αγαπάς, κάμνε το τζιαι γράφε τους ούλλους στα @@ σου! Η κατζία έννα τους μείνει...
Καλό απόγευμα!

Triolouin said...

Hopeless Romantic!Αλήθκεια γιατί hopeless;
Που λες, χαίρω πολύ, καλώς εβρέθημεν. Έγραψα σου στο τελευταίο σου ποστ. Θέκκιου, θέκκιου τζιαι καλό καλοτζαίριν. Α! Τζιαι για να σου λύσω την απορεία: είμαι το παιδίν για όλες της δουλειές, τζιαι εν είμαι καν μαύρη, Φιλιππινέζα ή έστω Ρωσσίδα............

Anonymous said...

Σκατόμπατσοι! Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι!

Εσύ είσαι μια θεά!