Tuesday 16 February 2010

Fuck(!) I’m getting older!




Fuck (!) I’m getting older! Τη μέρα που oύλλοι ερωτεύκουνταν και πηδιούνταν..........από το παράθυρο (όπως λαλει τζιείνος ο τσιάρλης που το Χ-Factor), εγώ αναλογιζόμουν την ηλικία μου. Κάθε φορά που μπαίνει αλλόνας χρόνος που πάνω μου, παθαίνω κάτι. Λέτε να εν κρίση ηλικίας που παθαίνουμε οι γεναίτζες άμα κοντεύκουμε κάθε φορά δεκαετία;

Αρκώ ως τα άντα, άξιος που εννά ζήσει ως τότε, λαλώ του εαυτού μου να σιαίρεται, αλλά νομίζω έναιν η κρίση , εξάλλου εγώ διαπίστωσα πώς εν ανήκω στην κατηγορία των γεναικών, αλλά των βιονικών δαιμόνων σίουρα. Κάθε χρόνο η ίδια κουβέντα με τον εαυτό μου: «Fuck(!) I’m getting older πάλε!». Πάντα λαλώ πως κάθε ηλικία έσιει τη χάρην της τζιαι πρέπει να τη ζούμε στο maximum, αλλά εμένα εν άλλο που με προβληματίζει! Αν κάθε χρόνο που περνώ-κλείω-πατώ, whatever (γιατί εν καταλάβω την κουβέντα, κλείω τόσο, ανοίω τόσο) γίνομαι καλλύττερη. Για μιαν ψυσιήν ζούμεν ολάν, τούτη η ψυσιή κάθε φορά βελτιώνεται, εξαγνίζεται σιγά-σιγά, ελευθερώνεται ή μεινίσκει στάσιμη, σαν το νερό του Πηθκιά που εν έσιει; Fuck(!) I’m getting older!

8 comments:

ρίτσα said...

χάθηκες!
εμενα το πρόβλημα μου με την ηλικία είναι να πετυχαίνω στην κάθε περίοδο τις βασικές μου αναζητήσεις

Κκουλλάς said...

Older and wiser
κάθε χρόνο, τζαι όπως νιώθεις κλασσικά.
Τέσπα με τες φιλοσοφίες, Χρόνια Πολλά αν είσhες γενέθλια something

ΠΛΑΝΗΤΑΣ said...

fucking helps, indeed!

ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ said...

ε κανεί όλαν που μεγαλώνεις

Triolouin said...

Να σας ζήσω ρε κοπέλλια, θέκιου Κουλλά μου, ελπίζω older τζιαι wiser, το σίουρον εν το older Φλεγόμενε.

@ Ρίτσα: Έχάθηκα; Που είμαι; Πού βρίσκομαι; Ποιά είμαι; :)) Δαμέ είμαι, μεν ανυσηχείς, το Τριολούιν ζεί και σας καθοδηγεί(Έλεος τούτη η ατάκα, φακκά μου, αλλά πηαίνει).Έδωκες μου ακόμα ένα προβληματισμό Ριτσού, εν τζιαι τούτο που λαλείς.

Ουφ! said...

Χρόνια Πολλά!!!

...άμα αρκείς ως τα -άντα είσαι καλάαααααααα :-)

Αχάπαρη said...

older as in 22 ας πούμεν? τςτς τι θκιεβάζω δευτεριάτικα... εσυγχίστηκα!

Triolouin said...

Αχάπαρη:Ε που ξέρεις ολάν πως είμαι 22 τζιαι συχγίζεσαι;Από που το συμπέρανες ασπούμε;Θα το εκλάβω ως κομπλιμέντο για να μεν συχγιστώ εγώ Τεταρτιάτικα.....

Ούφ: Θέκιου Ουφ μου, να σαι καλά.