Saturday 27 June 2015

Ρε, μα χάννετε; # Κυπραίοι οδηγοί

Όι αγαπημένη μου Βεατρίκη, ένναιν εσύ που χάννεις!

Φίλε Peus Mongolius,
Όι πως θέλω να περιαυτολογήσω, αλλά θέλω πολλά, γιατί μιλάς με μια σούπερ οδηγό Κυπραία γεναίκα φίλε μου, θα μπορούσα κάλλιστα να είμαι ταξιτζίνα ή φορτηγατζιού, αλλά λείπει μου το δασύτριχο στήθος, η πατεριμή τζιαι το νυχούδιν! Ή έστω οδηγός Formula 2, άτε ραλλίστρια.
Παλιά οδηγούσα Go-karts αν θέλεις να μάθεις τζιαι όι που τζιείνο που οδηγάς εσύ καθημερινά στους δρόμους. Ήταν να πάω αγώνες αν θέλεις να μάθεις, αλλά το σπορτίδιο αυτό ήταν ολίγον τι expensive τζιαι έθελεν αφοσίωση, tough luck. Αρκετά με τα επικίνδυνά μου sports όμως, (έχω τζι'άλλα, που εν θέλεις να μάθεις). Άμα οδηγώ στον δρόμο, ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ! Πράμα που έχασες από καιρό Peus Mongolius! Επίσης ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΙΣΘΗΣΗ = όι καυλωμένα τζιαι αππωμένα, έχω την αίσθηση του ΑΛΛΟΥ σαν ύπαρξη μέσα στο δρόμο, έχω την αίσθηση του κινδύνου! Πράμα που δεν έχεις Peus Mongolius! Επίσης, άμα οδηγώ, ΟΔΗΓΩ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ, εν είμαστε στα αυτοκινητούθκια του λούνα-παρκ. Πίσω σε σένα λοιπόν! ΔΕΝ ΦΚΑΙΝΟΥΜΕ SHΙΟΝΩΤΟΙ ΤΖΙΑΙ ΦΟΥΡΚΑΣΤΟΙ ΤΖΙΑΙ ΔΙΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ROUNDABOUTS! ΤΖΙΑΙ ΘΩΡΟΥΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΧΑΜΕ, ΤΖΙΕΙΝΤΑ ΑΣΠΡΑ ΣΧΗΜΑΤΟΥΘΚΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΚΕΙΣ ΣΕ ΕΞΟΔΟ; ΤΖΙΕΙΝΑ ΜΠΡΑΒΟ! EΠΙΣΗΣ, ΕΙΠΑΜΕΝ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΟΥ Ο ΔΡΟΜΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΕ ΟΥΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ, ΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ. Άρα ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΩ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ, αλλιώς εν οδηγώ!

Να σου εξηγήσω καλλύττερα αν θέλεις να μάθεις! Ειδωθήκαμεν για πρώτη φορά στο Roundabout της Λινόπετρας, στη Λεμεσό. Εκράτας την τέλεια αριστερή πάντα που στρίφεις για να φκείς στην 1ην έξοδο αριστερά ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΚΕΙΣ HIGH WAY. Πιάνεις την μεσαία ή την δεξιά! Ποτζιεί πάεις Άγιον Αθανάσιο. Είshιεν άλλον ομπρός σου, πριν να φκείς στο roundabout. Εγώ ήμουν ήδη μέσα στον κυκλικό κόμβο να φκώ high way 2ην έξοδο αριστερά, αλλά ο αετίσιος μου οφθαλμός - τόσες αμπαλατοσίνες κάθε μέρα πήαινε-έλα Λευκωσία-Λεμεσό - έμαθε να τα θωρεί ούλλα τζιαι το ραντάρ έδωκε σήμα "Peus Mongolius - Mayday, Mayday"! Οπόταν υπέπεσες στην αντίληψήν μου από πρίν. Ναί, είπαμεν είμαι γεναίκα οδηγός, αλλά σου εξήγησα και πριν, δεν έχεις να κάνεις με την κοινή κατηγορία των γνωστών γνωμικών: Γυναίκα οδηγός = Καθυστερημένη, Ο Χάρος κάθεται στο τιμόνι τζιαι σούξου μούξου μανταλάκια - που δυστυχώς στην πλειοψηφία ισχύουν που τ'αλήθκεια! Τί προσπερνάς τον μπροστινό σου που ΑΡΙΣΤΕΡΑ, πού εμπήκτηκες να γίνεις ένα με το κιγκλίδωμα, αναγκάζεις τον να τα παλλουκώσει, σου την παίζει λίγο .... την πουρού, μπαίνεις ομπρός του θεαματικά, εν σταματάς καν να δείς αν ηφκαίνει άλλος που έφκαινεν τζιαι ανέγκασές τον επίσης να τα παλλουκώσει για να ρέξεις, παλάρεις θέμας, διάς μέσα στο roundabout τζιαι αποφασίζεις να έρτεις μέσα στη δική μου λωρίδα που ήμουν ήδη τζιαμέ, να μπείς μπροστά μου, για να φκείς high way, ενώ έφκαινες τζιαι που την πάντα που ήσουν  (hello?), τζιαι αρνίν παshίν; Παίζω σου πουρού να μεν τα μπήξουμε : " Ηello? Αυτοκίνητο στη γύρα" τζιαι καυλιάζεις με ρε εχχινόκοκκε, αμοιβάδα σπουρτησμένη, ρε PEUS MOΝGOLIUS; Εμπήκες στον κόπο, άνοιξες το παράθυρό σου τζιαι έφκαλες το δακτυλάκι σου να με καυλιάσεις τζιαι που πάνω, αντί να κρύψεις στα πεtchιά σου; Και ήταν τόσο μικρό! Έπιαν με ένα σπαστικό γέλιο, εν εμπορούσα καν να νευριάσω, ξέρεις, ο συνειρμός του δακτύλου με τον.... εγκέφαλο(!) ή έστω η σκέψη: " Τί να μου κάμει ρε το ένα εκατοστό με το ζόρι;" Απέφυγά σε με ένα μαγικό τρόπο, πε τζιαι να μου πούν ούλλοι που γυρόν "Πρόσεχε στο δρόμο", που περνώ πολλές ώρες της ζωής μου "χαρωπά" και "εύκολα", έπιασε η ευχή! Ττάππον εσύ 145 και βάλε μετά. Εν βάλλω κατάρες, ούτε κακές ευχές π.χ. " Μashalla να μπηχτείς", "Να σε πάρει μαζί του ο πατέρας ο Θκιάλος ο Μαύρος" ή έστω "Να μεν σου ξανασηκωθεί", γιατί είσαι πολλά κρίμα, εν τζιαι το μέγεθος των δακτύλων σου περίεργο, εν θα μπορείς να κάμεις με προκαταρκτικά καλά. ΑΛΛΑ: "Ishalla να σε γράψουν οι μπάτσοι, τωρά που εν παντού, να γεμώσεις πόντους που θα σου είναι χρήσιμοι, τζιαι να δούμεν αν θα οδηγάς αμπάλατα ...... Αν θέλεις να μπηκτείς μόνος σου, keep running and don't stop! Αλλά να μας πάρεις μειτά σου, it's a no no no! Έχω γάμο την Κυριακή!". Εν τω μεταξύ ήταν να πάω τζιαι να μεν κανέσω, εκατάφερες τζιαι εσήκωσα το αυτοκίνητο στους θκυό πλαϊνούς τροχούς, ναί, όπως τα έργα, όι τζιαι τίποτε, αλλά ήταν να με πεθυμήσουν δαμέσα, ένναιν; Έπαιξά σου απλά την πουρού, τέρας ψυχραιμίας, μέ φωνές, μέ ξετιμαshιές, μέ υστερίες, μέ παλλουκώματα γιατί είχα άλλον πίσω μου στη γύρα ... και πήρα δακτυλάκι! Εξίασα να σου πώ: "Σόρυ, που ήταν να με σκοτώσεις"... Βέβαια ήταν να μου πείς "Αν είχα δάκτυλο shιεφτάλας εννά ταν καλλύττερα;", αλλά δεν είχες για να σου απαντήσω. Βλέπεις, το μέγεθος κάνει τη διαφορά!


Τζιαι πέτε μου αγαπητοί μου πόσες άλλες φορές έτυχε στον καθένα μας να κινδυνεύσει πραγματικά, που την αμπαλατοσύνη του άλλου ... τζιαι άτε να πείς ότι έτυχε, η απροσεξία του άλλου, εν σε είδεν, να πώ ας πάκshικshιν! Άμα εν ούλλοι καλά, τα παλιοσίδερα ας παν στ'ανάθεμα. Αλλά να φταίει τζιαι να μεν σκάζει, εν έshιει έτσι πράμα! Τες προάλλες, ήμουν σε αυτοκίνητο άλλου οδηγού (η κακτοσύνη που σας έλεα), επίσης Λεμεσό, τζιαι δείχνει να στρίψει στην πεζίνα τζιαι καρτερούμεν, γιατί είshιεν κίνηση, κανένα δίλεπτο. Θωρούμεν τον άλλο που το καθρεφτούιν, να έρκεται πατητός σε κύριο δρόμο. Λαλούμεν για αστείο "Εφάμεν την". Τζιαι ναί, εφάμεν την από πίσω κανονικά! Κατεβαίνει ο τύπος να κάμει καυκά τζιαι παουρίζει μέσα στη μέση του δρόμου: "Γιατί έθελες να στρίψεις;"!!!! Εντάξει, απαγορεύεται να δείχνεις ότι εννα στρίψεις, απαγορεύεται να βάλεις πεζίνα τζιαι γίνεται να σταματάς πάνω μας! Συγνώμη που μας την έμπηξες, δεν θα ξαναγίνει! Με το άκουσμα της λέξης "αστυνομίας", από Ράμπο γατάκι ο δικός σου, να κυλιέται στο δρόμο να του τρίψεις τη σκεμπέ! Τζιαι shίλια ένα άλλα παραδείγματα, που σας έτυχαν κι εσάς αγαπητοί μου αναγνώσται: να σας παίζουν πουρού να ταράξετε τζιαι να εν κόtchινον ας πούμεν, να έρκουνται να σας την ημπήξουν σαν είστε στη λωρίδα σας ή να την φάτε κι εσείς από πίσω, πλαϊνά ή ιεραποστολικά και να φταίτε κι από πάνω, γιατί η πελλάρα στην Κύπρο εν πολλών λογιών!

Τζιαι μετά λαλούν για την τύπισσα στη Λευκωσία που επαρκάρισκεν την ακριβήν της αυτοκινητάτσα στο Mall, ιδιοκτήτρια καταστήματος, σε δύο πάρκινγκ αναπήρων, γιατί εν την εκάνεν ένα. Είχε αναπηρία η κοπέλα: στον εγκέφαλο! Αλλά επειδή 1ον εν γεναίκα, 2ον εν πλούσια τζιαι 3ον εν γνωστή, είπαν να την κράξουν. Να την κράξουν, όι να την φαν τζιαι να την ξικοκκαλήσουν όμως! Τους υπόλοιπους; Τον Peus Mongolius τζιαι τον κάθε Peus Mongolius πότε εννα τους κράξει κανένας; Πόσοι παρκαρίσκουν αμπάλατα; Πόσοι κάμνουν τους παράλυτους ιδίως μες τζιείντο Μall της Λευκωσίας; Η άλλη εν καλλύττερη με το Familia της που το ξαπωλά όπου έβρει; Άμπα τζιαι περπατήσει ο Κυπραίος λλίον ... πρέπει να παρκάρει ακριβώς έξω που το Lidl, ακριβώς πόξω που την κάθε έξοδο τζιαι είσοδο, γιατί; ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ! Τί εν τζιείντο κιλίκκιν τζιαμέ στην Πανδώρα τζιαι Ζορπά που πάεις προς Παλλουρκώτισσα; ΤΑ θεϊκά παρκαρίσματα! Γιατί να κάμει 3point η καθυστερημένη; Εννα το βάλει όπως την βολεύκει τζιαι εν πειράζει που πιάνει 3 πάρκινγκς, εν οκ! Αφού επάρκαρεν ο άλλος αμπάλατα, εν πειράζει να παρκάρεις τζιαι 'συ, έστω αν πιάνεις μιαν ολόκληρη λωρίδα μέσα στο δρόμο, εν πειράζει αν πιάνεις τζιαι λλίον που τη δεύτερη, τα ανερχόμενα αυτοκίνητα θα πετάσουν, θα διακτινιστούν, γιατί; ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΖΕΣΑΙ! Τί εννοείς εφέραν παρκαδόρο;;;  Εν τον Δήμο που πρέπει να φέρουν ή κανέναν ζεττά να πιάσετε αναμνηστικό, να πήξει η βάκλα σας! Όι να γράφουν τον κόσμο που έληξε η ώρα του παρκαρίσματος για 3 λεπτά, που επληρώσαν ή τον πλασιέ που εν έshιει τόπο να ξεφορτώσει ή τον άλλον που επήαινεν 122 στο high way!

Ρε, μα χάννετε δαμέσα; Are you sick in the head?

Τζιαι η λίστα εν ατέλειωτη σε ούλλες τες πόλεις της Κύπρου.......

Σαν οδηγός:
Συναισθηματικά: Αποτελειώθηκα.
Νοητικά: Εστέγνωσα, εφκέρωσα.
Πνευματικά: Επέθανα.
Σωματικά: Γελώ, γελοίοι. Γελώ τζιαι σας κράζω!

Κρά τζιαι ξι-κρά,

Το Τριολούιν σας που έγινε καρακάξα!


(OZZY μου, δαμέ να δείς πελλάραν! Μόνο εσύ με καταλάβεις!)

8 comments:

Anonymous said...

Peus Mongolious? Χα, μικρό μου αγαθό κορίτσι. Κάτσε να γνωρίσεις τον ξάδερφό του, τον Highwayous Kamikazious, που όπως υποδηλεί το όνομα του κινείται στις κύριες οδικές αρτηρίες της νήσου.

Anonymous said...

Γιώργος.
Βαρκούμαι να κάμω sing in. Πε μου οτι ξυπνάς τζιαι τες Κυριακές να δείς F1 να φυρτώ!Σαννα μου τζιαι έσιεις τον μαλακομαγνήτη;
Πάντως εσυζητούσαμεν τζιαι μεις με την παρέα για την κατάσταση τζαμέ στην Πανδώρα,εν έσιει έτσι πράμα,χαίρομαι που έστω και κάποιος εφκύκεν να πει κάτι!
PS: Πρόσεχε στο δρόμο!

Mademoiselle Hyde said...

Καλά τζιαι συγκρατήθηκες! Εγώ εν μπορώ. Η ξιτιμασιά πάει σύννεφο... Εν παντού μάνα μου τούτοι... εγέμωσεν ο τόπος... Νομίζουν ότι το οδήγημα εν αντιστρόφως ανάλογον του γαμισιού... Εν τους ενημερώσαν ότι εν ευθέως ανάλογα.. Πιο ευθέως εν γίνεται...

Beatrix Kiddo said...

xaxa να σε καλά

πάντως ούλλοι οι οδηγοί, λάικ 98% εν ξέρουν τι εν το οράουνταπάουτ ρε, εν ξέρουν

Triolouin said...

Πανίκκο της ζωής μου; Ποιός εν τούτος; Μεν τον έβρω ομπρός μου (ούτε πίσω μου), γιατί εννα τα φκάλω ούλλα πάνω του!

George μου: Έν έshιει ολόχρονα F1 :0) Όι ρε, ήταν τζιαιρός τζι'επέρασεν! Έν έχω έτσι ορέξεις πιον. Φέκκιου, τζιαι σύ να προσέχεις my fresh!

Triolouin said...

Madmazelatsa μου: Εσυγκρατήθηκα γιατί εφύρτηκα. Πολλά σπουδαίο το γνωμικό, το κρατώ!

Beatrix: Είδες α; Κοτζάμ αφιέρωμα! Πέψε καμιά σπάθα, να αρκέψω το ποκαθάρισμα μαζί σου! Καί δεν θέλω κλάματα!xx

back2flat said...

Ασε ρε και κάθε φορά που είμαι Κύπρο τρέμει η ψυχούλα μου όποτε πιάνω το αυτοκίνητο! Στη Φλατλαντ, με χιόνια, ορατότητα μηδέν, μες το δρόμο και δε φοβάμαι στην Κύπρο με πιάνει ταχυκαρδία, ειδικά στη Λεμεσό οι ταξιτζίδες είναι ο χάρος μου!

Triolouin said...

Ε, σόρυ; Εν δικός τους ο παραλιακός, τους ανήκει τζιαι κάμνουν ότι θέλουν εντάξει; :0)