Wednesday 15 July 2015

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ - Διδαχές

1. "Καρτερούμεν μέρα νύκταν
να φυσήσει ένας αέρας
στουν τον τόπο πο'ν καμένος
τζι'εν θωρεί ποττέ δροσιάν."
(Λιπέρτης, Καρτερούμεν 1994)

2. "Η Ρωμιοσύνη εν φυλή
συνότζιαιρη του κόσμου.
Κανένας εν ευρέθηκεν για να την ιξηλείψει."
(Βασίλης Μιχαηλίδης, Η 9η Ιουλίου του 1821)

3. "Δεν είναι η λευτεριά πέσε πίτα να σε φάω - ούτε χαμπούρκα να την γυρίσεις ώσπου να ψηθεί.
Είναι κάστρο και το παίρνεις με το σπαθί σου.  Όποιος δέχεται από ξένα χέρια τη λευτεριά, είναι σκλάβος." (Καζαντζάκης, Καπετάν Μιχάλης  feat. Triolouin)

4. "Ε, κακομοίρη άνθρωπε, μπορείς να μετακινήσεις βουνά, να κάμεις θάματα, κι εσύ βουλιάζεις στην κοπριά, στην τεμπελιά και στην απιστία. Θεό έχεις μέσα σου. Θεό κουβαλάς και δεν το ξέρεις. Το μαθαίνεις μονάχα την ώρα που πεθαίνεις, μα 'ναι πια πολύ αργά." (Καζαντζάκης, Οι Αδερφοφάδες)

* Όλα αυτά τα μάθαινες, τα άκουγες, τα διάβαζες για 6 χρόνια στο γυμνάσιο και το λύκειο. Σου έμειναν!


5. "Δεν ταιριάζετε σου λέω
τόσο αντικειμενικά στο λέω
κι ας τες φιλες σου να λένε το αντίθετόοοο.
Ξέρεις μάτια μου που μένω
κι όσο δίνεσαι θα περιμένω,
από αντίδραση το έκανες κι αυτό" (Παντελίδης, Δεν ταιριάζετε)
* Αφού το ξέρεις καλά, το ακούς σε κάθε γάμο, σε καθε κλαμπ, σε κάθε έξοδο! Δεν το ξεχνάς!


6. ΔΕΝ ΞΥΠΝΩ (Τριολούιν, 2015)



7 comments:

Moonlight said...

Τριολούιν μου, το νούμερο 5 δεν το ξέρω.
Επίσης βέβαια δεν ξέρω το 3 και το 4, και δεν τα έκαμα και ποτέ στο σχολείο, και δεν διάβασα ποτέ μου.
Το δικό σου ξέρω γω, καλό θα έλεγα.

Ουφ! said...

πολλά ωραίο το Δεν Ξυπνώ, εν πας τους τοίχους της Λεμεσού :-) εν ξέρω αν εν τζαι αλλού!!

Anonymous said...

Τριόλατσε εξίασες το "Η δική μου η πατρίδα, έχει μοιραστεί στα δυο" που ετραουδούσαμε στο σχολείο σαν τους φλόρους! Με τον Παντελίδη έφυρες με γιατί εν το καρτέρουν!Το δικό σου πολύ πολύ καλό εγώ θα έλεγα, σε αντίθεση. Αυτό μας αξίζει! Υπάρχει ήδη το γκραφίτι, το είδα και γω.
I'm not a robot!

Mademoiselle Hyde said...

Ειδικά το 3 τζιαι το 6 εν πολλά to the point!
(ούτε γω είμαι ρομπότ!)

Triolouin said...

Moonlight μου: Εν που εν είσαι του τζιαιρού μου γι'αυτό.

You are not a robot & Ούφ!: Εν πάνω σε ένα τοίχο της Λεμεσού.

Hyd-oulla μου: Ούτε 'γω είμαι ρομπότ, κάποτε κάμνω το όμως! Χεχε

Sandman said...

In retrospect, το πρόβλημα με τον Καζαντζάκη είναι ότι επροσπαθούσαν να μας τον αναλύσουν τα πλέον ακατάλληλα άτομα.

Totally NOT a robot.

011011010111000001100101011101000110000101110100011110100110100101110011

Triolouin said...

Totally agree with you Mpetatzi, καλώς όρισες στα τριολολημέρια μας!