Friday 28 October 2016

Κουλά

- Είμαι πριγκίπισσα εγώ - Disney Rules!  λαλεί μου η άλλη  (Μετά τα Hello Kitty rules που σας έλεγα τες προάλλες, ναί υπάρχει και αυτό!). Η αγάπη θα έρθει να με βρεί όπου κι αν είμαι ............
- Γαμώ τες κρυψώνες δηλαδή ρε Αυξεντίου! Έτσι σου πεν ο παπάκης; Κάτσε! Disney είπες; Χμ .... Δηλαδή:
  • Τη Χιονάτη σε freak show, να μένει με 7 άντρες.
  • Την άλλην την τζοιμισμένη την αμπάλατη που ετρυπήθηκεν μόνη της με το αδράκτι τζιαι ελιποθύμησεν για χρόνια.
  • Τη Σταχτοπούττα (έλα, πες το δυνατά χρυσό μου, μην ντρέπεσαι, όλοι μας το λέγαμε από την κούνια) να χάννει παπούtchια όντας στρακόττον που την έξοδο.
  • Την Κοκκινομουννίτσα που εξεπόρτιζεν μόνη της μέσα στα δάση και φλέρταρε ασύστολα με αγνώστους.
  • Τη μικρή γοργόνα: Βυζάκια έξω λοιπόν και μάλλαν μακράν για να τα κρύφκει. Σκέφτου να θέλεις να ανοίξεις τα πόθκια σου δηλαδή τζιαι να 'σαι γοργόνα ........
  • Την Αλίκη στη Χώρα των Τεράτων: Magic mushrooms λαλώ σου, τζιαι θωρείς τα ούλλα πιο μεγάλα!
  • Τον κλέφτη τον Αλαντίν με τη Γιασεμίνα να βολτάρουν επάνω σε χαλιά, σε μαγικά χαλιά και σύντομα να γίνονται έμπνευση του ΛΕΠΑ.
  • Την Πριγκίπισσα που είχε βίτσια με αμφίβια.......... Γλωσσόφιλο ρε φίλε σε βάτραχο;;;
  • Τον Πινόκιο να λέει ψέματα και να καυλώνει η μύτη του, γιατί δεν έχει πουλί.
  • Τον Mickey Mouse σε περιπέτειες, με μια Minnie με μίνι, να μιλά πιο καυλέ και απ'την Πετρούλα.
Βέβαια, είχαν όλα αίσιο τέλος ... Eν καλά να πιστεύκεις σε κάτι, ας εν τζιαι σε παραμύθκια, αλλά λείπει σου το manual! Ένναιν εσύ που φταίεις όμως, εν ο Disney τζιαι οι μαλακίες του πριγκίπισσά μου!

Λαλεί μου ο άλλος: - Θα πρέπει να σταματήσω τη φιλία μας, γιατί είσαι εμπόδιο στη σχέση μου.
- Γιατί, θες να με πηδήξεις; 

Γράφει η άλλη στο φατσοβιβλίο στα πολλά άλλα που γράφει: "Ποιος ο λόγος να έχεις χέρια, αν δεν είναι για αγκαλιές;"
- Για να κάμω εμετό που τούτα που γράφεις! Θέλεις τζ'άλλα; Για να τρώεις ας πούμεν; Τζιαι μεν μου πείς εν έχω συναισθήματα! Που τον τζιαιρόν που άλλαξεν ο τζιαιρός τζιαι πιάνω την αίσθηση πως δεν θα έχουμε Χριστούγεννα α λα Αστράλια, πεινώ συνέχεια!


Λαλεί της κορούς ο άλλος: - Αρέσκεις μου τόσο πολλά, που εν ηξέρω αν πρέπει να έρτουμε πιο κοντά.
- Γιατί, φοάσαι μεν δεις καμιάν ατέλεια τζιαι ξι-αρέσει σου; Σκέφτου να μεν σ'άρεσκε δηλαδή..... Ή μήπως είσαι μαλάκας, γιατί τον κάμνεις ολοίδιον; Μας τα παν κι άλλοι αυτά!


- Κάνω performance art εγώ, επι πληρωμής, ακόμα και σε κηδείες!
- Γοτ-δα-φακ; Τί ακριβώς κάνεις ρα Marina Abramovich Ttakkourimeni; Κτυπίεσαι στα φέρετρα τζιαι παουρίζεις σαν άλλη Λιού ( Liu-Jun-Lin) οξά κάμνεις την πεθαμένη, για να νιώσεις και αυτήν την εμπειρία; Κοίτα, για επάγγελμα μοιρολογίστρας, δεν κακό, η ταρίφα ανέβηκε 600ευρωπουλλάκια. Για τέχνην όμως, εν το λαλείς ....... Εν κοντά η Αθαλάσσα, μεν φοάσαι!

Με μουσική υπόκρουση, για ένα ολοκληρωμένο πακκέττο εικαστικής παρέμβασης στην κηδεία σας!

Λαλεί η διευθύντρια στην τηλεόραση για την υπόθεση ειδικού σχολείου που εξηάσασιν για ώρες μωρό με ειδικές ανάγκες στες τουαλέττες τζιαι επήαν για εκδρομή: - Η υπόθεση διερευνάται, σας διαβεβαιώ ότι θα εξεταστεί και πως το σχολείο μας είναι ένα από τα καλύτερα!
- Μόνο αυτό έχεις να πείς μωρή μην το συνεχίσω; Έπρεπε να απολογηθείς δημοσίως! Τί να διερευνήσεις; Ξεκίνα απέλυε κόσμο ή κλείσε το σχολείο, γιατί τούτο που έγινε ήταν πολλά σοβαρό. Αν εγίνετουν τούτο το πράμα στο εξωτερικά, θα εκλείαν το σχολείο που την ίδιαν ώρα, ούτε διερεύνηση ούτε τίποτε. Να αναφέρουμε ότι το σχολείο είχε και προηγούμενα περιστατικά και ακόμα λειτουργεί! Αν σου εδώκαν ένα χάος κούκλα μου τζιαι εν ευθύνεσαι εσύ άμεσα, ή σάστο ή παρέτα! Δεν μετράτε τα κοπελλούθκια πριν πάτε εκδρομή; Δαμέ ακόμα τζιαι στο Λύκειο με "κανονικά" κοπελλούθκια τζιαι επαίρναν παρουσίες τζιαι εμετρούσαν μας πριν μπούμε στο λεοφωρείο. Σκάσε, μεν μιλάς!

Είμαι στο Jumbo Λευκωσίας. Γυρεύκω τζιέρρατα για το Halloween. Γυρεύκει αλλο μιά δίπλα μου. Τα τζιέρρατα μπροστά μας. Θωρεί με που πάνω ως κάτω τζιαι σηκώνει το φρύδι της. Παίζει το όμορφη τζιαι μοιραία, τινάσσει τζιαι το μαλλίν: 
- Δουλεύκεις δαμέ; Πε μου, πού είναι τα τζιερρατούθκια; (Προσπαθεί να καλαμαρίσει αλλά εν της περνά, antagonistic bi-a-tch που νόμιζε το σχόλιό της ήταν υποτιμητικό!)
- Πόθθεν το κατάλαβες; Που το κουστούμι της δουλειάς τζιαι τα τακκούνια γιατί μου αρέσκει να κάμνω πασαρέλλα στους διαδρόμους του Jumbo, ενώ σκύβω σέξυ να τακτοποιώ πράματα στα ράφκια; Δαμέ μπροστά σου τα τζιέρρατα. Τα τζιέρρατα τα κλωστρά εν που την άλλην πάντα!
Μισώ το Jumbo! (Τούτο εν ποστ που μόνο του, next time). Είδα τζιαι τη διαφήμισην  την καινούρια ..... Άμα σας λαλώ ζωή σαν τσόντα ....... τζιαι με μαύρον μέσα!

-Βρήκα το κλειδί της καρδιάς σου! Εννα σε ξεκλειδώσω, που εννα μου πάεις ...
- Της πόρτας ήβρες το; Γιατί εκατουρήθηκα τζιαι εννα σπάσει η φούσκα μου!!!

- Μου χαρίζεις το ονοματάκι σου;
- Αν σου το χαρίσω, εγώ τί εννα 'χω μετά, μόνο επίθετο;



- Κύπρια;
- Άτε ρε, πού το ήβρες; Παίζει τζιαι Τουρκάλλα, Σουηδέζα, Εγγλέζα, Ρωσσίδα ... τόσες ράτσες επεράσαν που δαμέ. Ξέρω 'γω τί εκάμναν οι προγόνοι μου τζιαι πώς εξελίχτηκεν το DNA μου;

- Η σιωπή μου προς απάντησή σου!
- Ώπα ρε Σωκράτη, ευτυχώς γιατί εσκέφτουμουν πότε εννα φκάλεις φάουσαν να πνάσει η κκελλέ μου!



Εν ηξέρω αν ακούομαι ρηχή γυνή ή πελλαμένη ή τζιαι τα θκυό, αλλά: JESUS! 
(Οξύμωρο να το ακούεις που έναν θκιάολον, αλλά άτε!)








4 comments:

TwistedTool said...

Έσιει κοπέλλες που στο facebook (ναι έκαμα τζιαι πουτούτον, λόγω ανωτέρας βίας), στο πεδίο "Works at", βάλλουν "I don't work, I'm a princess". Yeah, χώνεψε το τούτον, τριολάκιν!

Τζιαι μιας τζιαι έφερεν τούντες χαζοβιόλες η κουβέντα, τι παίζει με σχεδόν ΟΥΛΛΕΣ που βάλλουν φωτογραφίες σέλφι σε σέξι πόζες, κορτωμένους κώλους, βυζιά έξω κ.λπ. τζιαι caption που λαλεί "η πραγματική ομορφιά έρχεται από μέσα μας" ή "αν σε αγαπήσει κάποιος για την εξωτερική σου ομορφιά είναι μαλάκας" τζιαι άλλα πουτούτα; Γιατί εν πεθανίσκετε, να σας κάμουμεν νεκροψίαν να δούμεν τες εσωτερικές σας ομορφιές;!

Σόρι για το ξέσπασμαν τριολάκι! Εφάνηκε μου ότι εταίρκαζεν με το post σου :)

"- Ώπα ρε Σωκράτη, ευτυχώς γιατί εσκέφτουμουν πότε εννα φκάλεις φάουσαν να πνάσει η κκελλέ μου!" δυνατή ατάκα, χαχαχαχαχα!!

Triolouin said...

No, feel free! Κτύπα ασύστολα Twisted μου.
Που την άλλην, έτσι φωτογραφίες αρέσκουν στους παραπάνω άντρες, άρα; Πώς να ανεβάσουν το κασέ τους, να χουν λάικ, σημασία, φλερτς, να νιώθουν σημαντικές, να το παίζουν δύσκολες; Α;

ΠιΕς: "Γιατί εν πεθανίσκετε, να σας κάμουμεν νεκροψίαν να δούμεν τες εσωτερικές σας ομορφιές;" ΤΕΛΕΙΟ! χαχα

TwistedTool said...

Ας βάλλουν έτσι φωτογραφίες, αλλά ας γράφουν πουκάτω "Ωραίο το κωλί μου, α;" ή "Εν θέλεις να ακκάσεις τα βυζιά μου έτσι όπως πομπαρίσκουνται που το push-up bra μου;" ή κάτι αντίστοιχο τουλάχιστον :)

Triolouin said...

:-)))))