Thursday 29 December 2016

Ό,τι γεννιέται θα χαθεί, ό,τι ήναψε θα σβήσει ......

Τούντη σκατοχρονιάν, εφύαν πολλοί Έλληνες τζιαι ξένοι διάσημοι σάνναμου.
Ας κάνουμε μια σύντομη αναφορά:
1. David Bowie: Εν τον άκουα, αλλά άρεσκεν μου πολλά τούτο!
2. Prince: επίσης εν άκουα.
3. Alan Rickman: αγαπημένος μου ηθοποιός, που τον έμαθα και αγάπησα από τις ταινίες του Harry Potter - έπαιζεν τον αγαπημένο μου χαρακτήρα: τον Snape. Έκλαψά τον!
4. Pantelis Pantelides: διάσημος τραγουδοποιός σε Έλληνες μόνο, αλλά εγώ που εν ακούω τιριτάκτα, τούτον εχόρευκά τον στους γάμους τζιαι στα πάρκια! Επίσης έκλαψά τον!
5. George Michael - aka Γιώργος Κυριάκος Παναγιώτου Πανίκκος  Μιχαήλ whateva, που εκαρτερούσαν να πεθάνει για να θυμηθούν οι Κυπραίοι ότι ήταν δικός μας! Ένα που τα τραγούθκια του ήταν το πρώτο που έμαθα στο μουσικό μου όργανο τζιαι επ'ευκαιρίας έφκαλά το που την κάshια, εστρίνιασα τζιαι εβίασά το να παίξει ..... Έπαιζα το ούλλη μέρα ώσπου να πονήσω τους οχειλούς! Εθυμήθηκα τα εφηβικά μου χρόνια, τες μουσικές μου ...... εθυμήθηκά τα ούλλα τζιαι επαρασύρτηκα μόνη μου να παίζω ώρες ασταμάτητα. Καημένοι γείτονες ...... Έκλαψά τον μουσικά με ειδικό αφιέρωμα! Επίσης κανένας εν θα ξεχάσει το γαμημένο "Last Christmas" που κάθε γιορτές των Χριστουγέννων πρήζει μας τ'αρχίδια που τα 12 μας!
6. John Vogles: Μεγάλος Έλληνας ηθοποιός, δεν θα τον ξεχάσω στον "Καπετάν Μιχάλη", που επήα να δω την παράσταση, γιατί εβαρκούμουν να θκιαβάσω το λογοτεχνικό στο σχολείο! Μετά ακολούθησα την τακτική τζιαι με άλλα λογοτεχνικά ττοππάκια τότες. It worked!
7. Glenn Frey: Έξερέν τον κανένας; Ήταν τζιείνος που έκαμεν τους Eagles τζιαι εβοήθησεν να γραφτεί το "σατανιστικό"  Hotel California!
8. Uberto Eco: Τζιείνος που έγραψε το "The Name of the Rose", εγυρίστηκε τζιαι σε ταινία, μια πολλά δυνατή, που τες καλλύττερες που είδα.
9. Carrie Fisher: H princess Leia του Star Wars, η τύπισσα που ετύλιεν τα κουλλούρκα στα μαλλιά της, χάριν της θρυλικής ταινίας.
10. George Martin: μουσικός παραγωγός τζιαι τζιείνος που έκαμεν τους Beatles. Έκλαψά τον επίσης.

Τζιαι η λίστα πάει, εν μεγάλη, τραγουδιστές, ηθοποιοί, αθλητές, επιστήμονες ......

Τούντην χρονιά είχα τζιαι 'γω όπως τζιαι πολλοί άλλοι στον κόσμο πολλές απώλειες, ανθρώπους που εφύαν ούλλοι την ίδια χρονιά, που εν ήταν διάσημοι, αλλά ήταν δικοί μου ανθρώποι τζιαι εφύαν. Σύν οι διάσημοι: τραγικό! Τζιαι εν τζιαμέ που έρκεσαι πάλε τζιαι θυμάσαι "τί εν η ζωή", πόσο μιtchιά ένει, αν έκαμες τζιείνα που θέλεις, πως εν θα ζιείς με τα βουνά, "ζήσε μαλάκα, γιατί εν πολλά μιtchιά η ζωή που σου εδανείσαν"  ..... ξέρεις, πράματα που τα σκέφτεσαι μόνο άμα χάσεις κάποιον πολλά δικό σου τζιαι μετά ξιάννεις τα!

Αλλά μεν ανυσηχείς τούτοι ζιούν ακόμα - αν τζιαι περνά που τον νού μου ότι εν με το ένα πόι στον τάφο τζιαι φλερτάρει τους ο Χάρος απέναντι:


  • Η Cher! Αλλα εν τζιαι σώζουν την οι πλαστικές .........
  • Ο Βουτσάς! Θα κάμει εγγόνια τζιαι μετά!
  • Η Tina Turner, που εν πιο μεγάλη που τη στετέ μου, αλλά εν τα πόιν η καρτάνα α;
  • O Kissinger;
  • Η βασίλισσα Ελισάβετ που έφαεν την καημένη την Πριγκίπισσα Νταϊάνα, επειδή έκαμεν δεσμό με έναν ζάμπλουτο και όχι τυχαίον "Αράπη"! Τούτη πρέπει να ήβρεν ελιξήριο αθανασίας που γαίμαν που όσους έφαεν τζιαι κυπριακούς καραόλους που τες βάσεις!
  • Ο David Rockefeller που πάει 100 -  mashalla - ένας ζάμπλουτος banker μεγάλης δυναστείας: Τα ρυάλια τζιαι η καλοπέραση μάνα μου........
  • Ο Charlie Sheen, ακόμα τζιαι με τες τόσες αρρώστιες, καταχρήσεις, γεναίτζιες  ..... εν είμαι σίουρη για πόσον όμως. 
Αν έβαλλα στοίshημα ήταν να ακουστεί πολλά άshημο τζιαι μεγάλη κάφριλλα εκ μέρους μου;
Τουίν μπαρολίν στην ππουshτοβασίλισσα γαμώ την μου τζιαι ας με κρεμμάσει σαν Τριολούιν Παλλικαρίδιον!


Πάει - ξιπάει μετά που έτσι θεματάκι, εγώ εννα σας ευχηθώ χρόνια πολλά τζιαι καλά, τζιαι χαράς τον που χρωστεί τζιαι που'shιει να πιερώσει!

Τραουδούιν που εξέθαψα;


21 comments:

Mademoiselle Hyde said...

Χαχαχα είσαι Θεά!!! Κάμνουμεν κανένα κουπονάκι???

Triolouin said...

Ε τί λέω, να φκάλουμεν τζιαι τίποτες!:-) xx

Woofis said...

Κομματάρα τούτον που έβαλες, εν το είχα ξανακούσει, thx!

Disciple said...

Ζωή σε λόγου μας Τριολούιν! :)

Εθκιέβασα το τούτο μόλις τωρά: http://www.efsyn.gr/arthro/2016-itan-kaki-hronia-kai-ftais-esy

Καλά να μας μπει το 2017, τζιαι να ειμαστε καλά τζιαι αμαν μας φκει

Moonlight said...

Απλά να πω Charlie *Sheen. :| Κατά τα άλλα ελπίζω να μπήκε σε όλους καλά η καινούργια χρονιά. :)

bulby said...

έχω το: μητσοτάκης, roger moore, mel brooks, kissinger τζαι ταμείο.
καλή χρονιά από τους απανταχού σπασμένους γλόμπους.
++ για τον bonamassa :)

Triolouin said...

Χαίρομαι που σας άρεσε η μουσική μου! Καλή χρονιά σε ούλλους!

Δεσποσύνη μου: Πολλά ενδιαφέρον τζιείνο που έστειλες! Θέκκιου! Μαλάκα: νεκρολόγος διασήμων! Η δουλειά του μέλλοντος! :-))
Μούν: Έγινε η διόρθωση!
Μπούλμπης: Για να δούμε..... Btw γιατί γλόμπος τζιαι σπασμένος; Γλόμπος να το δεκτώ!

Menelaos Gkikas said...

Αγαπητό Τριολούι, βαθμολόγηση παρακυπριακών μπλογκς ελήφθη:
6: Η πούτσα του Αλέξη
7: Όλα τα λεφτά
8: Του Στούκας το σκατό
9: Του σκύλου τα νιανιά
10: Του γάτου η μπουρέκα
Τέλος!

Triolouin said...

Τα υπόλοιπα 1-6; :-)

Menelaos Gkikas said...

Είναι Αμερικάνικο κολέγιο και κόβονται! Αλλά όχι καλό μου, φαίνεσαι αξιόλογη κοπελίτσα, κλαψ κλαψ και αρέσκεις μου και δεν θέλω να σε στενοχωρήσω...

Menelaos Gkikas said...

Είναι Αμερικάνικο κολέγιο και κόβονται! Αλλά όχι καλό μου, φαίνεσαι αξιόλογη κοπελίτσα, κλαψ κλαψ αρέσκεις μου και δεν θέλω να σε στενοχωρήσω! Φάση έχει το μπλογκάκι σου!

Triolouin said...

Καλώς ποιητή μου! Απορία: Του Τσίπρα του Αλέξη;;;

Menelaos Gkikas said...

Ο Σκρουτζάκος είναι εδώ!

Menelaos Gkikas said...

ΧΟΡΔΕΣ!!! ΑΚΟΥΩ ΚΡΑΥΓΕΣ!!!

Triolouin said...

ΠΟΡΔΕΣ!!! ΑΚΟΥΩ ΠΟΡΔΕΣ!!!

Menelaos Gkikas said...

Δεν ακους πορδές καλό μου. Αφου το μπλογκάκι σου είναι γλυκούλικο αλλά και τουρλουμπούκι! Ακους examinations! Καταλάβατε τι κάνω;

Triolouin said...

Yes doc, examine us!!!
Τουρλουμπούκι: εννοείς ερασιτεχνικό, πρόχειρο, άρπα κόλλα ή ό,τι να ναι; Ελπίζω το ό,τι να 'ναι, το λέει και ο τίτλος του μπλοκακιού α λα Κυπριακά: ΚΟΥΛΛΟΥΜΑΚΚΑ ΚΟΥΤΟΥΡΟΥ! Αν όχι: Πρόβλημα μου, με 'γειά μου τζιαι χαρά μου τζιαι όποιου τ'αρέσκει! Αφήνω υγείες!

Menelaos Gkikas said...

Αγαπητό Τριολούι. Αρέσκεις μου αλλά με παρεξήγησες. Αναφέρομαι σε έναν ελευθεριακό αλλά και αναρχοαυτόνομο τρόπο γραφής που κάνει πάντα reading between the lines. Συχνά και καυστικά σχόλια. Αντιλαβού; @}>--'---

Menelaos Gkikas said...

Θέλεις να φτιάξουμε τουρλού;

Menelaos Gkikas said...

Ξέρεις τι χρειάζεσαι; Κρητσικάτσι, μουστακάτος και να σου βγάλει το παλούκι το κατσικίσιο!

Triolouin said...

Αντιλαβού μετά σου ποιήσεως! Πρώτα ας μου το βάλει και μετά μου το βγάζει κιόλας το Κρητικάτσι και αν ειν καλό, να φτιάξουμε και τουρλού!