Wednesday 15 March 2017

Κατοικίδια

Τί εννοείς γιατρέ μου, δεν ήμουν φυσιολογικό παιδάκι όταν ήμουν μικρή λόγω της επιλογής των κατοικιδίων μου; Ή μάλλον μήπως θέλεις να πεις, πως ήμουν πιο έξυπνο παιδάκι από τα άλλα; Εντάξει, εναλλακτικό, ιδιόρυθμο, αλλά όι τζιαι μη φυσιολογικό.......

Το πρώτο μου κατοικίδιο ήταν ένας κόκορας. Ναί, κόκορας, με λειρί! Αγαπούσα τα ζωάκια που μωρό, έτσι σε κάθε επίσκεψή μου κάπου, σε μια φάρμα, σε ένα κοτέτσι, κατέληγα πάντα με κάτι στο χέρι. Συνήθως, όπως και όλα τα ζώα μέχρι σήμερα, αυτά με διαλέγουν και 'γω ή υποκύπτω και τα κάνω δικά μου - αναλαμβάνοντας τις ευθύνες μου, ή απλά παρακάμπτω..... 
-Υπονοείς κάτι Τριολούιν; 
-Ναί!
Που λαλείς, τούντον κόκορα είχα τον που κοτοπουλάκι, εβούραν με που πίσω που την πρώτη φορά που ειδωθήκαμε στη φάρμα του κύριου Πάμπου. Ήμασταν πολύ καλοί φίλοι, ένα σκατό εγώ να βουρώ με τα φουστανούθκια μου 'πόξω στην αυλή τζιαι να με τρέshιει που τα πισώ, εκάμνα χάζια, όι να παίζουμε χωστό - αλλά πάντα έβρισκά τον..... τέλος πάντων, αγαπούσα τον πολλά. Ώσπου άρκεψεν να μεγαλώνει τζιαι έπριζεν τη γειτονιά. Εγώ ένα πράμα να μεν τον άκουα..... Είχα το που τότες να λιποθυμώ στον ύπνο! Επίσης, άρκεψε να τσιμπά και να επιτίθεται ανελέητα σε όλα τα παιδάκια που έρχονταν σπίτι μας, ακόμα και τον μικρό μου αδερφό και κυρίως τον κύρη του σπιτιού. Εν τον επήαινε τίποτε! Μια μέρα που ήρτα που το σχολείο, έσυρεν με τζιαι χαμέ ο Νικόλας τζιαι επιτολοόυσαν τα γαίματα τζιαι έκλαια πολλά, εκάτσαμεν να φάμε. Εν μου εμύριζεν καλά το φαί..... Λαλεί μου ο παπάς μου: "Εν κοτόπουλο, γιατί εν τρώεις;"....... τζιαι απαντώ του εγώ: "Αφού εν κοτόπουλο, γιατί εν κρασάτο;" Εκούντησα το πιάτο πάνω του, εφκύκα στην αυλή τζιαι εγύρεψά τον. Έμπηξα ένα κλάμα με παουρκές...... που εν έτζισεν κανένας στο φαί! Επήεν ζάφτιν ο πετεινός! Έκαμα μιαν εφτομάν να φάω φαί μαϊρευτόν τζιαι να ξαναμιλήσω του παπά μου!

Το επόμενο μου πετ ήταν ο Βρασίδας, έννα μαννόψαρο που μου εκάμαν δώρο. Εν μ'αρέσκουν τα ψάρκα, ανακαtchιώ τα, εννοώ η υφή τους τζιαι που σπαρταρούν.... πλας εν εμπορούσαν να παίξουν μαζί μου! Απλα εκοίταζά τα μες το νερό, ονειροπολούσα τζιαι εδιερωτούμουν αν σκέφτουνται τζιαι εντα ωραία η αίσθηση να κολυμπάς τζιαι να 'σαι στο νερό..... Ήταν ένα χρυσόψαρο, που ενόμιζε ήταν καρχαρίας! Πιο μιτσί που τα δάκτυλά μου τζιαι η γυάλα του καλή τζιαι μέτρια σε μέγεθος. Αλλάξαμεν του εκατόν γυάλες, πάντα έπαιρνεν φόρα τζιαι εκουτούλλαν. Μια φορά επήρεν φόρα τζιαι έπαθεν διάσειση τζιαι ετίναξέν τα! Ίσως αυτοκτόνησε που το όνομα, αλλά έμοιαζε με Βρασίδα αφού!Ελυπήθηκα, αλλά όι πολλά. Το επόμενο ψάρι δώρο που επήρα που τες αμπάλατες τες θείες μου, εκανόνισά το με τον αρφό μου! Επροσέξαμεν ότι ό,τι του έβαλλες έτρωεν τζιαι εφούσκωνεν. Έτσι, ώντας μικροί πειραματιστές, με leader τον αρφό μου, εβάλαμέν του ούλλην του την τροφή μέσα στο νερό, εκόψαμεν τζιαι σαλάτα τζιαι εσύραμέν τα ούλλα μέσα. Το κοιλιόδουλο αυτό ψάρι, έφαεν ώσπου τζιαι έσπασεν το στομάshι του τζιαι άνοιξεν που κάτω....τζιαι εμείς εκάτσαμεν τζιαι επαρακολουθούσαμεν όλη την διαδικασία με τρόμο και αγωνία, ίσως και με μια ασυνείδητη χαρά. Μετά εκλαίαμεν τζιαι οι θκυό που τύψεις!

Επιάνετε τζιαι 'σεις λιμπούρους που τες φωλιές τους τζιαι εβάλλετέ τους να μαλλώνουν τζιαι να βάλλετε στοιshήματα ππιριλιά, κάρτες ή αυτοκόλλητα; Εν ηξέρω γιατί ήμουν σαδίστρια τότε - εγώ και άλλα παιδάκια - ίσως φταίει το πρώτο τραύμα κατοικιδίου, ίσως ότι ήμασταν περίεργοι τζιαι έτσι εμαθαίναμεν θέμας πράματα, αλλά έτσι σίουρα εκτίμησα τη φύση, τη ζωή, ούλλα τα πλάσματα στον κόσμο, τζιαι εν εξαναεπείραξα ποττέ τίποτε τζιαι κανέναν που τότες! Κάθε άλλο, αγάπησα τζι'άλλο τα ζώα τζιαι τζιείνα αγαπούν με πολλά, τόσο που εν εξανάβαλα στο στόμα μου ζώο!

Τζιαι τα υπόλοιπα μου ζώα ήταν: κάττος (ένας τζιαι μοναδικός), σκύλοι (German Shepherd, 2 πατσαβουρέξ αδέσποτα, Boxer, Akita), λιμπούροι, μεταξοσκώληκες, μαρτούθκια, αδέσποτος παπαγάλος ..... Εμεγάλωσα με ζώα και με όλα τα συναισθηματικά, ψυχολογικά, αναπτυξιακά, κοινωνικά και εκπαιδευτικά benefits που προσφέρουν τα κατοικίδια σε ένα παιδί. Μετά: χελώνα, αράχνη, σκύλος, άλογα, άντρες..... μια χαρά φυσιολογικό παιδί! 

Άρα δεν έχει να κάνει γιατρέ μου με την επιλογή των κατοικιδίων.  Γιατί αν δεν σου κάνει ένα κατοικίδιο, το πας πίσω, το πουλάς, το χαρίζεις .... το σκοτώνεις. Έχει να κάνει με τις συνδέσεις που κάνεις με αρνητικά γεγονότα και κολλάς, για διάφορους λόγους! Οπόταν, όταν τα λύσεις όλα μέσα σου, μια χαρά είσαι και προχωράς!





14 comments:

Νηπενθές said...

το κόμμα για τα Ζώα Κύπρου έκαμε σε μπαν πιλέ.

οι πρώτες παραγράφοι εκάμαν με να νοιώσω ότι ξαναζώ την δευτέρα δημοτικού :)

άρεσεν μου το μήνυμα του μήνα.

Triolouin said...

:-)

Menelaos Gkikas said...

Και η καλή μου Δοκησίσοφη, εξομολογήθηκά της, με την ελπίδα στο στερνό της δάκρυ και το ψυχοσυναισθηματικό της τραλαλά: Θα σε κοπανάω μέχρι το τέλος!!! Τι να θέλει να μου πει αυτή η καλοσυνάτη ψυχούλα? Για πες μου αγαπητό Τριολούι! Put your cards on the table!

Triolouin said...

Επερίμενά το σχόλιό σου πως τζιαι πως! Κρατώ ace of spades, δεν ξέρω αν κάνει! :-)

Menelaos Gkikas said...

Η Δοκησίσοφη παρακολουθεί Τον Πρίγκηπα απ' τη Ζαμούντα! Κέντα Χρώμα αγαπητό Τριολούι, Φλος Ρουαγιάλ!!!

Menelaos Gkikas said...

Αλήθεια, τι σε θυμώνει αγαπητό Τριολούι; Αλλάζει κάτι; Τι πάει να πει Effective Change που λέει και η καθηγήτριά μου στο Screenwriting?

Triolouin said...

Θέλεις να μου κάμνεις τον ψυχολόγο δλδ; Για μένα το effective change θα πεί να κάνεις επαναπρογραμματισμό, δλδ re-direction of your sources, way of thinking, way of dealing with things, new experiences! Που είναι πολύ δύσκολο... αλλά αν θες effective change αν δεν τα κάνεις, χέσε μέσα ή έξω!

Dreamer said...

πως βαλλεις του λουμπουρους να μαλωνουν σιορ;

Menelaos Gkikas said...

Είσαι περισσότερο με τη λογική του τονίζω παρά ότι λέμε καινούρια πράγματα! Όχι δεν σε ψυχολογώ, ήταν απλά ένα moment of truth. Τριολούι Τριολούι, τι σημαίνει κυκλική επαναφορά παράλληλων κόσμων; Όπως μας χορεύεις χορεύουμε; Ή μήπως η αφεντιά σου αποζητάει το κάτι ξεχωριστό; Τρέχει τίποτα με την πάρτυ μου;

Menelaos Gkikas said...

Δεύτερον ο σχολιασμός μου δεν είχε να κάνει με την τελειότητα του Effective Change αλλά αν αυτό αλλάζει με το να θυμώσεις!!! Με το θυμό και τα χωσίματα αλλάζει το status του ανθρώπου; Για να βάλουμε λίγο το μαχαίρι στο κόκαλο!!!

Triolouin said...

Dreamer: Εύκολο! Θκιαλέεις τους αρχηγούς, καταλάβεις τους που τα τζιέρρατα ή τες δαγκάνες τζιαι πρέπει να εν διαφορετικής φυλής, πχ: μαύρους vs κόκκινους. I know.... cruel!

Menelaos Gkikas: Εν καταλάβω την ποίησή σου, εσύ καταλάβεις την; Αλλά ούτε τζιαι θέλω! Κοινώς: Φράππες! Φιλούθκια and get a hobby!

Moonlight said...

Ο γείτονάς μου έπιανε τες σαύρες, άννοιε τες με τη λεπίδα στην κοιλιά, εγέμωννεν τες με παμπάτζι βουττημένο μες στο πετρέλαιο, τζι έβαλλε τους φώκον.

Triolouin said...

Oh my God!!! Said the little devil....

Menelaos Gkikas said...

Αγαπητό Τριολούδιον: Έγραψα στη χαρωπή Δοκησίσοφη: Αγαπητή Δοκησίσοφη: Έχω μία ερώτηση να σου κάμνω: Την αιματοκύλησε την ιστορία ο Ελληναράς;